wtorek, 20 marca 2012

Fioletowe Holo:)

Hej:)

Na początku chciałam przywitać wszystkie nowe osoby na moim blogu:) Jest tu was coraz więcej i nawet nie wiecie jaką sprawiacie mi tym radość:)
Wczoraj nie miałam czasu, żeby wstawić notkę, ponieważ wieczorem miałam prezentację i musiałam ją powtarzać. Wysiłek się opłacił, bo dostałam 5:)
Dziś mimo, ze na zegarku 13 ja uporałam się z większością moich planów na dziś:) 
Na paznokciach pierwszy raz gości u mnie lakier holograficzny. Wiem, że już dawno wiele z was je miało. Niestety w drogerii, w której przeważnie robię zakupy nie widziałam ich. Teraz już wiem czemu. Były w zupełnie innym miejscu niż pozostałe lakier i kolorówka. 
Jest to lakier z Eveline nr 411:)
At the beginning I would like to welcome all new observes on my blog :) 
You don't even realize, how much you make me happy according to the fact, there are more and more of you on my blog :) 
I had got no time to write a note yesterday, because I had got a presentation in the evening and had to repeat it. The effort paid off, because I got 5 :)
Today, despite the fact it's only 1 p.m., I solved the majority of my plans for this day :) On the nails I have a holographic lacquer for the first time. I know that most of have already used such nail enamels.
Unfortunately, I haven't seen them in my favourite drugstore before. Now I know why. They were in a completely different place than the other paint and colourful cosmetics.
It is the varnish of Eveline No 411 :)



Mi się bardzo podoba efekt jaki można uzyskać tego rodzaju lakierami:) A wy co o nich myślicie?
I'm very keen on the effect, you can gain due to these nail polishes :) And what do you think about them?

Pozdrawiam, 
Asia:)

P.S. Przypominam o rozdaniu:) KLIK

20 komentarzy:

  1. Świetny jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz długie paznokcie:)
    fajny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i estetycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś lakier z tej serii ale u mnie nie wyglądał tak fajnie i go oddałam.Teraz troche żałuję i chyba będę musiała go znowu kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :)) i piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny :) masz fajne pazurki :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :)) a paznokcie masz rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo ładny kolor, i masz śliczny kształt paznokci, pewnie dlatego całokształt wygląda zniewalająco !! :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny lakier a paznokcie jeszcze ładniejsze :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest! Świetny! ;) Zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lub bardzo podobny odcień z Eveline i go uwielbiam! Jednak mi jakoś wszelkie brokaty i holo najlepiej wyglądają w zimie, no i w lecie na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi właśnie dzisiaj przyszedł lakier holograficzny ;D ślicznie się mieni przy świetle ;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny,podoba mi się ;)
    +dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana dziękuję za miły komentarz i mam prośbę...jak będziesz miała chwilę czasu sprawdź czy teraz zdjęcia u mnie wyglądają normalnie i czy ich nie ucina, bo kliknęłam 'oryginalny rozmiar' i na moim komputerze wyglądało to ok, ale już jak sprawdzałam na telefonie własnie były takie za duże i poucinane. Zmiejszyłam rozmiar i mam nadzieję, że teraz będzie ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nigdy nie miałam na swoich paznokciach lakieru halo :) jak znajdę jakiś, to na pewno zakupię :)śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)