poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Brązowo mi:)

Hej:)

Na początku chciałabym wam podziękować za to, że jest was już 110. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej nie tylko na rozdanie:)
Stwierdziłam, że muszę wam pokazać koniecznie jakiś makijaż. Jak dla mnie makijaż dzienny, ogólnie nie przepadam za jasnymi makijażami. W sumie nie wiem z czego to wynika, ale jak znam siebie to mi się to odwidzi kiedyś:P Np już zaczynam myśleć o kupnie różu, a wcześniej jakoś nie uważałam, ze jest mi konieczny. Jestem zmienna osobą:D 
Makijaż zrobiłam cieniami z inglota. Niestety nie wiem jakie to są numerki. Pierwszą swoją paletkę z tej firmy kupiłam jakieś 4 lata temu, więc nie wiem nawet czy wszystkie numery nadal są dostępne:P
Od razu mówię, że noszę okulary, więc mój makijaż, rzęsy musi być dostosowany do okularów:) Zdjęcia były robione 3 godziny po wykonaniu makijażu.


Jak wam się podoba?

Pozdrawiam, 
Asia:)

25 komentarzy:

  1. Mi się podoba bardzo :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnie, tak delikatnie, rowniez lubie takie stonowane subtelne kolory makijazu, lekko podkreslajace kolor oka =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie kolorowe oczyska :D makijaż git! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor oczu;) makijaż oka też piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż a dla mnie bardzo pasuje brąz do niebieski oczu :) i fakt masz piękny kolor oczu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i delikatnie, a jakże pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny odcień brązu. Prosto, ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny, ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podobają...
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu odcienie ;) masz śliczne oczy a ten makijaż je uwydatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie super! uwielbiam delikatne makijaże!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor oczu masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie,delikatnie i subtelnie :)Bardzo mi się podoba i masz piękny kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż , i piękne oczka ;)

    Co do akcji to tak można się zgłaszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie 'delikatne' makijaże ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny delikatny makijaż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie ten makijaż jest boski, ogólnie to uwielbiam makijaże "nude" <333
    ślicznie Ci w nim :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)