czwartek, 17 maja 2012

Kolorowe oczka :)

Hej:)

Wczorajsza końców dnia była bardzo średnia:( Cały dzień spędziłam na robieniu czegoś związanego z nauką. Jeszcze wczoraj na angielskim uświadomiłam sobie, że wielkie obietnice Pani, że nam zrobi powtórkę przed egzaminem, nie zostaną spełnione. Na domiar złego przestał mi działać telewizor, tzn. tv działa, ale nie odbiera żadnych kanałów, więc problem jakiś odgórny. Jestem osobą, która musi słuchać telewizora, obecnie radia jak coś robię. Nie umiem uczyć się w ciszy, od małego gdzieś w tle grały mi telewizor lub radio i wtedy najlepiej się skupiałam. Dla wielu jest to niezrozumiałe:D 
Dziś przedstawiam wam obiecany wczoraj makijaż. Użyłam do jego wykonania trzech cieni z Miyo, o których napiszę jutro. Dla mnie ten makijaż nadawał się na co dzień. Jestem osobą, która lubi wyraziste lub mocne makijaże.


Wiem, że w porównaniu do innych dziewczyn, które prezentują tu swoje makijaże to moje są przeciętne.

Pozdrawiam, 
Asia:)

16 komentarzy:

  1. Ślicznie dobrałaś kolory :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda :) nie martw się - jakbym ja zaprezentowała mój talent do malowania oczu to wtedy byś doceniła jak ładnie Tobie to idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie masz piękne dolne rzęski! a kolory świetnie dobrałaś :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie:) ładne, wiosenne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, delikatnie i klasycznie :) Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się ten make up bardzo podoba, odważny, ale perfekcyjnie wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie je umalowalas swietnie polaczylas kolory i fajnie zrobilas przejscie naprawde jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. oh jestem na tak kochana moja :) mam te same kolorki wypróbuję na brązowym oku :d

    OdpowiedzUsuń
  10. co Ty chcesz super Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się Twoje oko:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. przeciętne makijaże?! piękne są! ten bardzo mi się podoba. lubię oglądać makijaże oczu, bo sama nie maluję powiek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)