czwartek, 5 lipca 2012

Stempelkowo:)

Hej:)

Już jestem po licencjacie:) Zdałam na 5:D Stres był ogromny, ale jakoś dałam radę. W międzyczasie się przeprowadziłam, byłam na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko telemarketera. Czekam teraz na telefon, czy mnie przyjmą. Mam nadzieję, że się uda, bo chcę  zostać na wakacje w Toruniu i zarobić troszkę pieniędzy. Dziś wracam na kilka dni do domu, gdzie mam remont. Będziemy z moim chłopakiem pomagać, ale notki będę pisać, bo bardzo mi tego brakuje:)
Co do paznokci to w międzyczasie sporo mi podrosły chociaż przez przeprowadzkę troszkę się podniszczyły. Coraz lepiej wychodzi mi stempelkowanie, bardzo polubiłam się z moim dwiema nowymi płytkami z essence:) Jeszcze nie jest idealnie, ale dojdę do wprawy niedługo:) Więcej nowości nie ma, bo nie miałam czasu na zakupy. Wczoraj byłam na chwilkę kupić prezent siostrze i chłopakowi. Dla siebie nie miałam już czasu nic znaleźć, widziałam fajną tunikę w New Yorkerze, ale miała zbyt duży dekolt. 

Pierwszy mój wzorek z użyciem zwierzęcej płytki z essence. 

13 komentarzy:

  1. ten kolor pasuje do czarnej panterki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to gratuluję obrony :) a paznokcie - po remoncie to moich w ogóle nie ma :/ muszę je ratować eveline 8 w 1 bo przecież to tragedia jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladaja :) zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają super :)

    - z góry przepraszam za spam, jeżeli mogłabyś to polub tę stronę
    http://www.facebook.com/pages/Lafie/387634537937359
    To dla mnie bardzo ważne :)
    Jeżeli chcesz coś w zamian napisz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocie pazurki :) Ja nigdy nie zapuszczę paznokci :(
    http://miss-cosmo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta płytka jest popsuta nie robi wzorków;/

    OdpowiedzUsuń
  7. pazurki wyglądają prześlicznie! panterka<3 Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też od kilku dni walczę z płytką zwierzęcą i nie sądziłam, że robienie stempli na całą płytkę jest aż tak trudne :D fajne połączenie kolorów :) no i oczywiście wielkie gratulacje z powodu obrony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)