wtorek, 12 marca 2013

Flocked nails

Hej:)

Na Dzień Kobiet jako jeden z prezentów dostałam trzy słoiczki z zamszem.
Już dawno chciałam zrobić sobie zamszowe paznokcie, ale w sklepach stacjonarnych niestety nie udało mi się ich kupić. Dlatego mój chłopak zamówił mi je na allegro, razem z innymi akcesoriami kosmetycznymi:)
Od razu musiałam je wypróbować na paznokciach. Oto efekt:)

Po pierwsze ten kolor, uwielbiam niebieski, więc dla mnie jest przecudowny. Po drugie paznokcie są takie milutkie, ciągle ma się ochotę je dotykać. Efekt niestety nie utrzymuje się zbyt długo. Końcówki dość szybko mi się starły. Musimy pamiętać również, że nie wszystko w takich paznokciach możemy robić. Wiadomo jednak, ze mając zamsz na paznokciach nikt nie będzie piekł ciasta:D Mycie rąk nie niszczy zamszu, musimy tylko delikatniej niż zwykle wycierać ręce.
Co sądzicie o zamszowych paznokciach? Hit czy kit? Macie już z nim jakieś doświadczenie?

Pozdrawiam, 
Asia:)

13 komentarzy:

  1. Niebieski jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie lubię takich rzeczy w dotyku więc nie wiem czy sprawdziłyby się u mnie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam, ale wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! Mam taki sam niebieski aksamit:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow bosko! Nigdy nie słyszałam o czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę takie paznokcie - fajny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt jest bombowy :):) ale u mnie by się nie sprawdził bo ja mnóstwo piekę, sprzatam itp :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez muszę się w końcu zaopatrzyć w futerko :) Ciekawi mnie jak się sprawuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)