wtorek, 16 kwietnia 2013

Patrząc przez różowe okulary:)

Hej:)

Jak ja lubię taką pogodę słonecznie, ciepło i bez deszczu:) Od razu chce się wyjść na dwór. Już nie mogę się doczekać aż się w pełni zazieleni:) Z drugiej jednak strony słońce mnie rozleniwia, ciągle wydaje mi się, że skoro jest jeszcze tak jasno to mamy wczesną godzinę, a później okazuje się, że już jest po 19. To scenariusz z wczoraj. Z tego co wiem to nie tylko ja tak mam:) Chyba muszę się porządnie wyspać, bo ostatnio ciągle się budzę w nocy.
U mnie na paznokciach wiosennie i kolorowo:) Dziś gości u mnie róż. Bardzo lubię ten kolor na paznokciach. Wiele osób ma uprzedzenie do różu, uważa go za zbyt cukierkowy, czasami nawet osoby noszące róż uznawane są za "puste", cokolwiek to znaczy. Staram się łamać ten stereotyp na paznokciach. Nie uważam się za "pustą" osobę, a noszę często róż na paznokciach, posiadam też dodatki w tym kolorze. Ciekawe jak widzą to inni. Na szczęście nie przejmuje mnie ta opinia ludzi. Lubię kolorowe paznokcie mimo, że mogą być uznawane za zbyt dziecinne. W sumie tylko na paznokciach pozwalam sobie na kolorowe szaleństwo:)

Róż lubicie, nosicie, czy może zaliczacie się do grupy antyróżowej:D? 


Pozdrawiam, 
Asia:)

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię róż :) śliczne te Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię róż na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne rozowe paznokcie! Do tego trzeba miec taaalent, a twoje takie precyzyjne! :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny mani :) Ja również lubię róż na pazurkach i w sumie nie tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie nosze różu wlasnie poza paznokciami :) a te Twoje sliczne sa :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie lubiłam różu, ale odkąd kupiłam różowy eyeliner z My Secret, polubiliśmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam róż :D nawet teraz mam na paznokciach. :D Super manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam różowy i czerwony kolor na paznokciach :) W mojej kolekcji lakierów mam właśnie najwięcej odcieni różowych .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)