piątek, 24 lutego 2012

Czerwono - żółte

Hej:)

Dziś znów mamy ponury dzień, ale jest chociaż ciepło. Dla ożywienia trochę mojego otoczenia na paznokciach gości zółty lakier, a na nim czerwony pękacz. Żółty lakier jest dość żarówiasty i sam w sobie nie wygląda ładnie, natomiast w połączeniu z  czerwonym cracle wygląda według mnie bardzo fajnie. Niestety czerwony crackle z Delii pęka słabiej niż czarny, który już opisywałam. Jak wam się podoba uzyskany przeze mnie efekt?





Dziękuję wszystkim za komentowanie i obserwowanie:)

Pozdrawiam, 
Asia:)

16 komentarzy:

  1. Mega mega mega fajnie wyglądają tak połączone ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, takie żywe kolorki, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawienie kolorów!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie razem te kolory wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmrrrr jakie żywe połączenie mega mi się podoba! takie z pazureem.. dosłownie i w przenośni hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paznokcie, nie wiem czemu, ale jakoś nie mogę się przekonać do pękaczy.

    Kupie jeden może, jakiej firmy polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej chyba lubię ten z Celii czarny, o którym pisałam już wcześniej:)

      Usuń
    2. wynik zaskakujący! mi nie udało się tak dokładnie;(
      +obserwuję i zapraszam;)

      Usuń
  7. kolor nie mój! Ale efekt powalaa;).
    Nie chcę jakoś siebie reklemować, ale u mnie do wygrania płaszcz z river island o wartości 399 zł!;). Zapraszam ;).
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci to wyszło ale ja jednak stawiam na jednolite pazurki ;))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczułam wiosnę jak ujrzałam te paznokcie. Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne paznokcie . Zapraszam do mnie . Jeśli ci się spodoba mój profil dodaj do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)