sobota, 11 lutego 2012

Trudne początki

Hej :)

Zainspirowana różnymi blogami sama postanowiłam rozpocząć pisanie notek. Od pewnego czasu jestem maniaczką pomalowanych paznokci. Od dawna lubiłam mieć zadbane paznokcie, ale nie miałam czasu aby malować je codziennie. I dlatego przez pewien długi czas miałam założone akryle, po czasie żałuje tego, ponieważ tylko zniszczyłam tym swoją płytkę. Od wakacji już tylko naturalki. Moją drugą manią jest malowanie oczu, niestety na co dzień biegnąc na uczelnie nie mam dużo czasu aby poświęcić się tej "sztuce" :P Jednak nie wyobrażam sobie wyjścia na imprezę bez makijażu :)  Na blogu będę zamieszczać swoje lakierowo-paznokciowe szaleństwa, make up oczu oraz recenzje kosmetyków jakich używam. Mam nadzieję, że z biegiem czasu rozkręcę się w pisaniu notek oraz mój blog się wam spodoba :)

***

Inspired by the various blogs I spontaneously decided to start writing notes. For some time, I'm a maniac painted nails. For a long time I liked to be well cared for nails, but I had no time to paint them every day. And so for a long time I had started acrylics, after a time I regretted it because I just destroyed my plate. Since summer is only natural. My second hobby is painting the eyes, unfortunately, every day running of schools I do not have time to devote to the "art": P But I can not imagine starting the party without make up :) On the blog I will post their crazy paint, make up the eyes and reviews of cosmetics which I use. I hope that over time gets going in the writing of notes, and my blog makes you enjoyed it :)

Pozdrawiam,
Asia:)

7 komentarzy:

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)