sobota, 9 czerwca 2012

Pomeczowo:)

Hej:)

Ja na piłce nożnej nie znam się w ogóle. Co prawda wiem co to jest spalony, ale meczy nie oglądam. Nie będę komentować wczorajszego wyniku, bo z kim jak z kim, ale z Grecją powinniśmy wygrać. Gdyby nie szczęście to jeszcze mogliśmy ten mecz przegrać. Szkoda mi, że Szczęsny nie będzie grał w meczu z Rosją, ale dokładnie wiedział co zrobił. 
Teraz słówka kilka o organizacji strefy kibica w Toruniu. Po pierwsze jak dla mnie telebim jest malutki, strefa też wielkością nie powala. Chyba był to pierwszy i ostatni mecz jaki tam obejrzałam. A i jeszcze śmieszna ochrona, która przyczepiła się do mojego parasola, a wpuściła dresów z racami.  Poza tym bardzo mnie denerwuje wydzieranie się na ulicy 2 godziny po meczu wielkich znawców piłki nożnej, którzy mogą ledwo się utrzymać na nogach.  Chciałabym, aby nasze społeczeństwo nauczyło się wreszcie zachowywać. 
Pokażę wam jeszcze swoje paznokcie, nic nadzwyczajnego, ale zawsze coś. 

Plan na następne dni: nauka, nauka, nauka. Jeszcze kolokwium z prognozowania gospodarczego i egzamin z j. angielskiego i chwila wolnego. 

Pozdrawiam, 
Asia:)

16 komentarzy:

  1. ładne pazury, a co do meczu to tragediaa

    OdpowiedzUsuń
  2. no ten mecz mógłby przynajmniej skonczyć się wynikiem 2:0 mieli tyle nie wykorzystanych szans .
    Fajne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię chodzić ulicami miasta całą noc po meczu ale bardziej po wygranym wtedy można pośpiewać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne pazurki :P
    w sam raz na euro ;p
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne takie patriotyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie barwy narodowe królowały na policzku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też irytują półprzytomni "patrioci" co za społeczeństwo, wstyd..

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny pomysł ! ;D
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wydaje mi,ze ze z grecja wygrac powinnismy,bo to druzyna jednak ciut lepsza :P
    paznokcie mialam pomalowane identycznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się nie chciało tak dłubać, żeby dokładnie było. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)