niedziela, 29 lipca 2012

Wakacje:)

Hej:)

Chciałam wam tylko zakomunikować, że we wtorek wieczorem wyjeżdżam na kilka dni do Zakopanego. Przyznam się, że to będzie mój pierwszy wyjazd w góry. Zawsze jeżdżę nad morze, które bardzo lubię. W sumie nie wiem czemu tak wyszło, ale to moja pierwsza okazja żeby jechać w góry. Najpierw ja byłam za mała, później moja siostra, później zawsze wybieraliśmy morze. Mam nadzieję, że w Zakopanym mi się spodoba. Teraz ciągle tylko myślę co powinnam zabrać, może macie jakieś rady dla początkujących:D 
Z przykrością muszę poinformować, że nie biorę ze sobą komputera, bo nie będę miała tam nawet czasu zajrzeć. Zresztą jadę pociągiem, więc liczba rzeczy do zabrania jest ograniczona. 
Do zobaczenia po wyjeździe:)

Pozdrawiam, 
Asia:)

6 komentarzy:

  1. a po szlakach chodzić zamierzasz?? ja Zakopane kocham całym serduchem, dobra rada jest taka: weź ubrania na każdą możliwą pogodę, tam zmienia się ona w tempie ekspresowym, wygodne buty i filtr przeciwsłoneczny.:))
    Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego odpoczynku i masy wrazen :P) czekamy na fotki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)