wtorek, 2 października 2012

Project Finish - tydzień szósty Crackle

Hej:)

Zaczął się październik, czyli znów mamy rok akademicki. W tym roku jestem na pierwszym roku II stopnia. Jako specjalność wybrałam rachunkowość i audyt finansowy. W związku z tym, ze kontynuuję studia na tej samej uczelni, ten sam kierunek to większość wykładowców jest mi znana i wiem czego się po nich można spodziewać:) 
Dziś pokażę wam zaległy Project Finish, tydzień szósty to crackle. Pisałam ostatnio o tym, że skróciłam paznokcie i niestety z powodu posiadania małej płytki paznokcia, nie mogłam wykonać takiego manicure. W planach miałam zrobienia jakiegoś wzoru z lakieru cracle, ale pomalowałam jednak całą płytkę, żeby wyglądało to dobrze. Jako bazę użyłam lakier z avonu, na to dałam czerwony lakier typu crackle. Podobne połączenie mogłyście już zobaczyć na moim blogu, ale wtedy jako tło stosowałam lakier neonowy. 


Pozdrawiam, 
Asia:)

6 komentarzy:

  1. podoba mi się- takie ogniste ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wow , ale pięknie wyszło :)Jak powidziała Dagusia- ogniste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/10/ile-warta-jest-moja-twarz-nominacja-do.html nominowałam Cię kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt, kolory kojarzą ni się z zachodzącym słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie . ; ))
    Takie słoneczne, chyba sobie takie zrobię . :D


    Obserwuję . ; ))

    Zapraszam . :
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)