poniedziałek, 19 listopada 2012

Czarne manicure

Hej:)


Pierwszy raz pomalowałam całe swoje paznokcie na czarno. Wcześniej sobie tego nie wyobrażałam, ale odkąd moje paznokcie są w dość dobrej kondycji i dość długie to pozwoliłam sobie na taki mocniejszy akcent. Pomysł na manicure powstał na wykładzie z prawa finansowego. Wykład polega na słuchaniu i omawianiu książki, więc jak słucham mogę sobie pozwolić na gromadzenie pomysłów. Mam nadzieję, że na zdjęciach widać, że jedna część jest matowa a druga normalna:) Nie wiem czemu mat nie jest tak bardzo wyraźny jak w przypadku innych lakierów. Co sądzicie o tak ciemnych paznokciach?:)

Pozdrawiam, 
Asia:)

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglada ten zygzak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać mat :)
    Ja juz dawno nie robiłam ciemniejszych akcentów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo nie lubię czarnych paznokci gładkich i właśnie przez to że dodałaś ten srebrny akcent te wyglądają świetnie :)

    ps. co do Manhattanu- jest wszystko- róże, podkłady, pudry, lakiery, cienie ;) róże są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, lubię ciemne kolorki na jesień i zimę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)