piątek, 30 listopada 2012

Czerwień z dodatkiem złota:)

Hej:)

Dziś już jestem po prezentacji z prawa finansowego. Jestem zadowolona, ale już niedługo będę musiała pouczyć się trochę na kolokwia. Na dziś mam również zaplanowane wybranie się na zakupy mikołajkowe. Dostałam stypendium naukowe, więc mogę zaszaleć:D A tak na serio to mam nadzieję, że znajdę dziś wszystkie rzeczy jakie sobie wymyśliłam dla mojej rodzinki i chłopaka. Nie lubię zbyt długich zakupów, a zawsze jak czegoś szukam konkretnego to mam problem żeby to dostać.
Na paznokciach czerwień z dodatkiem nowego lakieru z Wibo Glamour Nails
nr 4. Lakier ten ma bardzo dużo złotego brokatu, ale niestety solo nie wygląda zbyt dobrze, dlatego nałożyłam go na lakier Lovely Crystal Strenght. Lakier z Wibo nałożony został tylko na palec serdeczny i kciuk. 

P.S. Jutro pewnie pojawi się post z zakupami listopadowymi:) 
 
Pozdrawiam, 
Asia:)

11 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba Twój czerwony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne pazurki :)

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do takich sklepów jak H&M, C&A, New Yorker czy Reserved :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DUZO BYM DAŁA ZA TAKIE PAZNOKCIE :)

    Marzą Ci się buty?

    Weź udział i zgarnij fantastyczne buty ze sklepu Merg.

    Szczegóły na moim blogu :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie to Wibo ładnie wygląda solo ;) podoba mi się Twój mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. co 2 miesiące farbą/ ostatnio pisałam o szamponetce że w przerwie między farbami ;) a tą farbą zafarbuję dopiero koło 20 grudnia to na zapas bo fajna promocja więc wcale nie tak często ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)