sobota, 15 czerwca 2013

Haul majowy:)

Hej:)

W tym miesiącu dopiero w połowie czerwca zamieszczam Wam haul majowy. Nie jest tego, aż tak dużo, ponieważ w maju dostałam sporo kosmetyków na urodziny i nie miałam potrzeby kupowania kolejnych kosmetyków. O prezentach pisałam tu.
W maju prawie każda z nas została skuszona promocją z Rossmanna. Moje zakupy były raczej skromne:) 
Duet oczyszczający pokazywałam Wam już w poprzedniej notce. Podczas wizyty w Rossmannie udało mi się jeszcze w bardzo atrakcyjnej cenie kupić dwa lakiery zaprojektowane przez blogerki. Mimo, że jestem świadoma, że wytrzymałość tych lakierów pozostawia wiele do życzenia to kolory tak bardzo mi się podobały, że już od dawna chciałam je mieć. Za jeden lakier zapłaciłam około 3,50 zł, więc nie za dużo. Peaches and cream TheOleski bardzo mi się podoba na lato, utrzymuje się na paznokciach 3 dni. Blue lake, który wybrała dla nas Gosia, utrzymuje się do dwóch dni. Oczywiście gdybym nic nie robiła to lakier utrzymywałby się dłużej.
Ostatnią rzeczą, którą kupiłam na promocji w Rossmanie był korektor Maybelline Affinitone numer 2. Jest to już drugie opakowanie tego korektora. Na razie nie znalazłam jeszcze żadnego zadowalającego mnie zamiennika. Korektor ten może nie jest idealny, ale w 95% zaspokaja wszystkie moje potrzeby, dobrze kryje i to jedyna forma aplikacji jaka odpowiada mi w korektorach. 
W drogerii Hebe udało mi się zastać błyszczyk essence stay matt. Bardzo długo za nim chodziłam, bo interesowały mnie tylko te dwa jasne odcienie, a zwykle ich nie było. Mój kolor to 01 Velvet Rose. Po wszystkich achach jakie słyszałam na temat tego błyszczyka trochę się zawiodłam, bo bardzo szybko schodzi z moich ust. Trzeba mu jednak oddać to, że na ustach wygląda cudownie.
W białym opakowaniu znajdują się woda toaletowa z Avonu Summer White Sunset. Bardzo fajny zapach na lato, dodatkowo bardzo długo utrzymuje się na ciele, ubraniach. 
Z Avonu w maju zamówiłam jeszcze piankę myjącą do twarzy. Bardzo lubię tego typu kosmetyki, obecnie postanowiłam przetestować wszystkie z niższej, średniej półki cenowej i znaleźć piankę idealną. 
Jak widać szampony i odżywki zmieniam bardzo często. Tym razem padło na duet od Kallos. Duża butla to szampon waniliowy, który jest zwyczajny. Nie robi nic nadzwyczajnego, jest wydajny, ładnie pachnie i tyle. Nie niszczy, ale i nie robi z włosami wielkiego wow. Odżywka jest w bardzo fajnej formie jeżeli chodzi o nakładanie. Jednak nie jest wydajna. Włosy po niej są nawilżone, jednak nie kupię jej chyba więcej. Zastanawiam się czy nie zacząć używać masek do włosów tak jak odżywki. Słyszałam, że niektóre osoby tak robią i są zadowolone. Przy następnej wizycie w Hebe muszę dłużej zatrzymać się przy masce Kallos latte. 

Stosowałyście może jakiś z tych kosmetyków? Polecacie może jakieś zamienniki?

Pozdrawiam, 
Asia:) 

7 komentarzy:

  1. Lubię te korektor, ale nie wiem czy kupię ponownie - cały czas szukam ideału :D (mam tak z większością kosmetyków)

    Ja w Rossku masakrycznie poszalałam, dlatego teraz mam odwyk od zakupów :P

    U mnie ta matowa pomadka Essece nawet długo się trzyma, ale za to lubi się zbierać na styku ust, jeżeli choć odrobinę za dużo jej nałożę - trzeba aplikować jak najcieńszą warstwą. No i robi smugi podczas aplikacji, ale to akurat łatwo można poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie korci Kallos ale nie wiem co miałabym wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać tych produktów. Fajny haul ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię odżywki kallos i ten błyszczyk z essence :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić ten lakier, ale nie wiem jak on działa. Poszukuję recenzji na jego temat.
    Zapraszam do siebie : abc-kobiet.blogspot.com i dodaję ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry haul, świetne lakiery ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wrażenie, że ten korektor podkreślał suche skórki, a zapach ten zapach z Avonu uwielbiam ja jak i moja mama iście wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)