czwartek, 27 czerwca 2013

Kolorowe ombre :)

Hej:)

Nareszcie mam wakacje, co prawda muszę jeszcze napisać pierwszy rozdział pracy magisterskiej i czekam na wyniki jednego egzaminu, który nie poszedł mi zbyt dobrze, ale najważniejsze, że wszystkie egzaminy i kolokwia są już napisane. W najbliższym czasie będę chciała nadrobić zaległości w blogowaniu. 
Dziś pokażę Wam swoje letnie manicure. Wiem, że już bardzo dawno tego nie robiłam, ale w ostatnim czasie stawiałam raczej na jednokolorowe manicure. Od dawna jednak miałam ochotę na ombre na paznokciach. Postawiłam na dwa kolory: niebieski i zielony. W końcu są wakacje, więc warto postawić na kolor. Jak zwykle do zrobienia manicure użyłam zwykłej gąbki do mycia naczyń. Użyte lakiery to Wibo Gel like - blue lake nr 7, Wibo express growth, Coral prosilk nr 146, Golden Rose with protein.
Teraz na zdjęciach widzę, że mogłam użyć bardziej granatowego lakieru, wtedy efekt byłby jeszcze lepszy.

Jak Wam podoba się takie manicure? Lubicie efekt ombre?

Pozdrawiam, 
Asia:)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ombre ;). Dziś zrobiłam zółto-pomarańczowo-różowo-fioletowo-ciemno fioletowy ;D + brokat ;DD
    To kup farbki i na pewno dobre pędzelki, bo moje pozostawiają wiele do życzenia, a niby takie profesjonalne miały być...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!
    Ja się chyba nigdy nie nauczę robić ombre na paznokciach :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ombre, ale mi jakoś nigdy nie wychodzi tak jakbym chciała :C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)