wtorek, 14 lutego 2012

Walentynkowe zakupy :)

Hej:)


Dziś walentynki, czyli powinnyśmy być obdarowywane przez ukochanych prezentami. Ja postanowiłam sama obdarować się prezentem i wybrałam się na zakupy:)  
Today it’s Valentine's Day, that we should be giving out gifts for loved ones. I decided to make a pleasure for myself and I went shopping :)
Moje dzisiejsze zdobycze:
My today's achievements:






Lakiery przetestuję i zdjęcie zamieszczę w przyszłości.Czy któraś z was stosowała kiedyś  ten krem z ziaji? W sumie powinnam poczekać jeszcze 3 lata aby go stosować, ale ostatnio zauważyłam mini zmarszczki pod moimi oczami. Jestem przerażona. Może macie coś godnego polecenia? A jeżeli chodzi o same walentynki to z moim chłopakiem nie obchodzimy jakoś hucznie tego święta. Bardzo nie lubię serduszek na wystawach sklepowych. A jak wy spędzacie walentynki? 
Nail enamels, I will test them and take the photos in the future. Has any of you ever applied this cream of Ziaja? In total, I should wait another three years to use this, but I recently noticed a mini wrinkles under my eyes. I'm scared. Maybe you have something what is worth recommending? And when it comes to Valentine's Day, it’s something I and my boyfriend don’t celebrate sumptuously. I don’t like hearts in shop windows. How do you spend your Valentine's Day?


Jeszcze  walentynkowy buziak dla was :)

Even Valentine's kiss for you :)


3 komentarze:

  1. a ja siedzę w domu i spędze walentynkowy dzień w pt lub sb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że dzisiaj lakierkowy wieczór :) czekam na zdjęcia jak przetestujesz je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja spędziłam walentynki w pracy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)