poniedziałek, 31 grudnia 2012

Dużymi krokami zbliża sie Nowy Rok...

Hej:)

Dziś jest chyba najlepszy dzień, żeby podsumować mijający rok. Dla mnie było to dobre 366 dni. Po pierwsze zdałam licencjat i dostałam się na studia magisterskie. Po drugie moje życie osobiste też należało do udanych. Po trzecie założyłam bloga i jestem z tego bardzo zadowolona. Może nie jestem w tym systematyczna, ale się staram :) Wiadomo, że cały rok nie był wspaniały zawsze zdarzają się nieprzyjemne sytuacje, ale o tym trzeba zapomnieć.
Postanowień noworocznych nigdy nie robiłam, bo najzwyczajniej na świecie ich nie dotrzymuję. Poza tym próbuję robić sobie postanowienia w ciągu roku. 
Wiele radości i miłości ,
sukcesów i pomyślności,
niech Wam zdrowie dopisuje,
a niczego nie brakuje
w 2013 roku !

Życzę Wam i sobie, aby ten nadchodzący rok był jeszcze lepszy niż ten poprzedni, aby spełniły się w nim wszystkie marzenia, a impreza Sylwestrowa należała do udanych:)
A co Wy sądzicie o odchodzącym roku? Jakie macie plany na dzisiejszy wieczór? 

Pozdrawiam, 
Asia:)

2 komentarze:

  1. nowy rok to zawsze coś nowego;)

    powodzenia w dalszym blogowaniu i udanego sylwestra;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego 2013 roczku ;) ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)