piątek, 15 lutego 2013

Czekając na wiosnę:)

Hej:)

Na początku ponarzekam na swój plan w semestrze letnim. Mimo, że nie mam dużo zajęć, są one bardzo źle rozplanowane. Dla przykładu dziś mam co dwa tygodnie ćwiczenia na 14.40 do 16.10. Patrząc na to, że czwartki mam wolne, środę też mam bardzo luźną to można było to inaczej rozplanować. Niestety nie pasuje mi to z powrotami do domu. Mam nadzieję, że dziś uda nam się przenieść te zajęcia na inny termin. Wiadomo każdy chce w piątki kończyć jak najszybciej :)
Dziś manicure w kolorystyce wiosennej. Jakoś trzeba sobie poprawić humor w te pochmurne dni. Jak dla mnie to albo powinna być już wiosna albo śnieg. Bardzo nie lubię przejściowej pogody. Zresztą pewnie jak wielu z Was. Za oknem jest szaro, ponuro i brudno.
Paznokcie pomalowałam lakierem z Golden Rose nr 125, dodałam do tego kropeczki lakierem z Essence nr 79 viva la green. Dawno nie miałam już kropek na paznokciach, a jest to proste manicure.  W najbliższym czasie planuje zakup kolejnych sond w innych rozmiarach:) Mam kilka pomysłów, ale niestety nie potrafię ich zrealizować bez większej i mniejszej sondy. Lubicie kropki czy wolicie jeden kolor na paznokciach?


Pozdrawiam, 
Asia:)
 

17 komentarzy:

  1. Mam taką ogromną ochotę na kropeczki, ale nigdy nie mam czasu się za nie zabrać. ;( wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię zielenie na paznokciach- zwłaszcza wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne, fajnie koloramk ito wyglada; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wiosenne ;)

    a piankę polecam Perfect Mousse- dla mnie ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć takiej długości paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaakie śliczniutkie *_*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wole jeden kolor bo nie mam ani zdolnosci ani cierpliwosci do wynalazkow :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie, fajny odcień zielonego :)
    |
    Zapraszam do mnie na konkurs, szansę są wyrównane :D
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolorek :) Idealny na wiosnę :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)