sobota, 27 października 2012

Haul październikowy

Hej:)

Zaczynam nową serię comiesięcznych postów. Kiedyś pytałam was czym byłybyście zainteresowana i większa część z was chciałaby oglądać co nowego kupiłam. Przyznam szczerze, że ja też lubię takiego rodzaju posty. Nie chcę wrzucać postów tego typu, za każdym razem jak coś kupię, więc będzie to post zbiorczy:) 
Zaczynajmy:)
Na początek zakupy z Rossmanna, oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok promocji na marki własne:
1. Rival de Loop pianka oczyszczająca z wyciągiem z ginkgo i ogórka - jak na razie jestem z niej zadowolona, nie wysusza, bardzo dobrze oczyszcza. Recenzja będzie po dłuższym użytkowaniu.
2. Babydream olejek pielęgnujący - używam jej do olejowania włosów, uwielbiam zapach tego kosmetyku.
3. Płyn do higieny intymnej Facelle Sensitive - przyznam szczerze, że pierwszy raz kupiłam ten płyn, czytałam o nim wiele dobrych opinii. 
4. Rival de Loop Hydro  kuracja pielęgnacyjna w kapsułkach - czytałam wiele dobrych opinii, nie stosowałam jeszcze, czekają na bardziej zimowe dni.
Lakiery z Golden Rose - pisałam o nich tu i tu 
Cień z Miyo numer 16 - mam już kilka cieni z tej firmy i jestem z nich zadowolona.
Podkład Maybelline Affinitone - nie używałam go jeszcze, miałam inny podkład z Maybelline, ale został już wycofany. Poużywam go troszkę i porównam z tym co miałam wcześniej. Kupiony po promocyjnej cenie w Naturze.
Zamówienie z Avonu:
Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 - gratis do zamówienie, nie stosowałam jeszcze, czeka na swoją kolej
Pachnąca mgiełka do ciała Kwiat Wiśni - namówiła mnie na nią siostra i tak jak obiecała zapach bardzo ładny. 
Spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci - szukałam jakiegoś przyspieszacza, troszkę poczytałam na wizażu i zdecydowałam się właśnie na ten. Jestem z niego zadowolona, spełnia swoją funkcję. 
Zmywacz do paznokci Coral - mój ulubiony zmywacz do paznokci, nie wysusza skórek, zmywa nawet najciemniejszy lakier od razu.
Odżywka do rzęs Advance Voluniere - kupiona w biedronce (chyba kupiłam ją na koniec września), stosuję ją jako bazę pod tusz. Stosuję ją już miesiąc i zauważyłam, że mam nowe malutkie rzęsy:)
Zakupy dla mojej siostry, Udało mi się ja namówić na lepszą pielęgnację włosów. Mam nadzieję, że podpasują jej te kosmetyki. Może uda mi się ją namówić, na recenzję maski z Biovaxu i odżywki z Isany. 

Jak teraz na to patrzę to troszkę się tych rzeczy nazbierało. Macie może jakiś z tych kosmetyków. Co o nich myślicie? 

Pozdrawiam, 
Asia:)

12 komentarzy:

  1. ta pianka oczyszczająca nadaje się do demakijażu, czy spełnia tylko zadanie toniku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam jej przeważnie po demakijażu, ale z makijażem też sobie radzi:)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować ten płyn do higieny intymnej Facelle Sensitive, każdy go zachwala tak że nie sposób przejśc obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale zakupy duze, ja czekam na wyplate i tez chce sobie cos kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ta maske biovax, jest fajna, ale o tej odzywce do rzes to czytalam zle rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor cieniu do powiek jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Również olejuję włosy tym olejkiem:) Rzeczywiście ma swietny zapach!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam te niebieskie łezki, ale jeszcze ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam mgiełkę i zawiodłam się :(
    zapach bardzo duszący :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach to kwestia gustu, mi on bardzo odpowiada:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz:)
Komentarze, które będą tylko reklamą bloga/rozdania będą usuwane:)
Osoby anonimowe proszę o podanie imienia:)